مجله تخصصی جراحی زیبایی

  • ۰
  • ۰

مامان دلت از من جوونتره پس من صورتت رو هم مثل دلت جوون می کنم . الان دیگه نوبت خودمه که تمام سختی ها که زمان با گذاشتن چین روی صورتت خودنمایی کرده با عشق به صافی تبدیل کنم . چین هایی که دیگه با هیچ روش موقتی از بین نمی ره نه بوتاکس نه روش های دیگه . چین هایی که بر اساس اون سنت رو تخمین می زنن اما مسئولیت پیدا کردن جراح پنجه طلا با خودمه فقط خودم .

برای انتخاب بهترین روش جوانسازی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

باید توجه کنیم که با افزایش سن تغییرات پیری تنها محدود به پوست صورت نمی شود . بلکه علاوه بر پوست صورت عضلات و چربی های زیر پوستی نیز دچار افتادگی می شوند . پس برای ماندگاری بیشتر و نتیجه ی مطلوب تر باید از روش جراحی لیفتی استفاده کرد که علاوه بر پوست عضلات و چربی های زیر پوستی نیز کشیده شود و جابجایی بافتهای نرم مانند چربی ها و عضلات نیز صورت گیرد .

همچنین باید توجه داشت که اگر پوست صورت به تنهایی کشیده شود امکان بازگشت پوست به حالت اول با گذشت زمان وجود خواهد داشت . به دلیل انکه پوست تمایل دارد به حالت اول خود بازگردد و اگر عضلات زیر پوست کشیده نشده باشد پوست به حالت اول باز می گردد و ماحصل جراحی تنها یک جای زخم عمیق می باشد . پس علاوه بر پوست بهترین روش کشیدن عضلات زیر پوست می باشد .

  • ۹۸/۰۷/۳۰
  • عمید شهسواری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی